FRÅGA: TRÄNING INFÖR BEACHKROPPEN

Q Johanna: Tänkte höra lite hur det går med din träning såhär inför beachen? Blir sååå peppad av den här bloggen nämligen :D

A: Jag har varit dålig på att gå till gymmet den senaste veckan, har liksom inte hittat tid för det. Däremot har jag tagit många långa power walks på 1-2 timmar när vädret har tillåtit. Detta kommer att vara min huvudsakliga träning nu under våren/sommaren. Vill verkligen inte vara inne på gymmet och svettas när jag kan vara ute i solen! Idag gick jag en PW på 1,5 timmar och kommer att försöka lägga in minst 40 minuter PW 4-5 ggr i veckan! Skall även börja gå av/på tunnelbanan en station från mig så att jag får 20 minuter promenad per väg extra. Powerwalks, 2-3 ggr på gymmet i veckan, mina kvällsövningar, en kost på 1300 kcal och fortsätta med periodisk fasta hoppas jag skall hjälpa mig att få den ultimata beachkroppen lagom till sommaren. Är sjukt taggad!

 

2 thoughts on “FRÅGA: TRÄNING INFÖR BEACHKROPPEN

  1. man får köpa ett paket glass och tvinga familjen till att frossa i glass! så sparar man pinnarna 🙂 hihi

Kommentera

