FASHION AGAINST AIDS – SÄLJES

Hämtade ut min beställning från fashion against aids idag och eftersom jag köpte i flera storlekar så tänkte jag lämna tillbaka en  del. Men innan jag gör det tänkte jag kolla om någon här vill köpa? Frakten betalar köparen och jag skickar varorna så fort betalningen är gjord.

 

De rosa jeansshortsen storlek 36 och 38: 199 kr eller högst erbjudande
Jeansshortsen storlek 36: 249 kr eller högst erbjudande
Den svarta klänningen med fransar storlek 36: 249 kr eller högst erbjudande

 

Maila duomundi@hotmail.com om du är intresserad! Jag behåller kläderna fram tills på onsdag sedan returnerar jag!

Kommentera

