FASHION AGAINST AIDS

Klockan 10 satt jag bänkad framför datorn och lyckades haffa allt jag ville ha från H&M’s Fashion Against Aids kollektion – förutom bikinin. Men det gör inte så mycket, jag fick så mycket annat fint! Jag gick in någon minut efter att jag genomfört köpet och då hade hela sidan hängt sig och man hamnade i en ”kö” för att överhuvudtaget få komma in på hm.se, så jag hade himla tur! Nu är det bara att vänta och se hur kläderna sitter och ser ut på. Jag köpte det mesta i två storlekar så det skall nog inte vara någon fara..

Jag köpte båda shortsen, mobilfodralet, den svarta klänningen och kjolen.

Fan, nu vart jag sjukt sugen på bikinin.

One thought on “FASHION AGAINST AIDS

  1. cool bikini! hörde att den gick åt himla snabbt 😉

Kommentera

