IF YOU THINK YOU CAN – YOU CAN!

 

Första bilden är från 2007 och andra bilden från 2009 om jag minns rätt.

 

Jag har alltid varit M-L i storlek och har så länge jag kan minnas mått dåligt över kläder sitter och undvikit kläder som suttit för tajt eller som varit för kort. Men att tappa de 10 kg jag gjort sedan i somras har gjort mer för mig än förändrat min figur, det har förändrat min självbild. Jag är starkare än jag tidigare gett mig cred för, jag klarar vad jag vill – jag måste bara kämpa hårt och hitta rätt motivation och inspiration.

Kommentera

