PERIODISK FASTA V. 1: – 0,4 KG

En vecka har gått sedan jag började med periodisk fasta och idag stod vågen på – 0,4 kg jämfört med förra måndagen. Blev sjukt överraskad faktiskt! Visst hade jag känt och sett en viss viktnedgång men eftersom jag inte varit på gymmet och faktiskt ätit lite onyttigare än vad jag brukar (brukar bli så på jobbet) så trodde jag inte att det skulle vara någon skillnad. Än vågar jag inte säga vad jag tycker om PF, väntar en vecka till innan jag berättar om för- och nackdelar – deal?

 

bild: weheartit

Kommentera

