SENTIMENTAL PÅ GYMMET

När jag bytte gym vid årsskiftet brukade jag se en tjej som verkligen kämpade på först rullbandet och sedan styrketräningen. Hon var definitivt inte tjock men lite större skulle man nog kunna säga att hon var. Efter några veckor slutade jag att se henne, antagligen för att jag började gå till gymmet lite senare på dagen, men förra veckan var jag på gymmet vid lunch och stötte på henne igen! Jag ville bara slänga mig på henne och överösa henne med komplimanger och beundran över hur HÅRT hon måste ha jobbat – för nu har hon en riktigt snygg kropp och ser så himla självsäker ut! Jag vågade inte göra det då (är jag knäpp som är stolt över en fullkomlig främlings framgångar?) men nästa gång jag ser henne måste jag nästan ge någon slags kommentar om hennes resultat. Haha, vad hade ni gjort och hur hade ni reagerat? Lite stalker varning kanske…?

 

bild: weheartit

3 thoughts on “SENTIMENTAL PÅ GYMMET

  1. linn skriver:

    jag hade nog blivit jätteglad om någon kom fram och beröme mitt slit! 🙂

  2. såklart man säger saker man tänker på, hon komme rju bli skitglad också! sån jävla svennegrej att inte ”våga” prata med någon främling. kör ba

Kommentera

