UPPDATERING

Anledningen till att det är så dött här på bloggen är för att jag har haft besök här hemma, först av min bästa vän och sedan min mor. Och idag mönstrar jag på mitt gamla jobb (kryssningsfärja mellan Sthlm och Åland) för att jobba några dagar så uppdateringen kommer att fortsätta vara dålig över helgen. Även träningen kommer att ligga på is. När jag kommer hem igen kommer jag att börja med periodisk fasta och testa i några veckor för att se hur det funkar för mig. Är det någon som testat det?

 

Kommentera

