”FAN VA STOR JAG ÄR”

Vissa dagar kan man titta sig i spegeln och gilla det man ser, andra dagar vill man bara dra täcket över huvudet och aldrig någonsin visa sig ute igen… Idag är en av de sistnämnda dagarna. Därför bestämde jag mig för att mäta mig, något jag gjorde regelbundet när jag var i min viktnedgångsperiod. Och vad glad jag är att jag gjorde det för det gav bevis på att det bara är mitt huvud som spelat mig ett spratt. Sedan jag vägde som minst (2 kg mindre än vad jag gör nu) har jag tappat 3 cm runt brösten, 1 cm i midjan och endast ”gått upp” 1 cm runt låren. Annars ser mätningarna likadana ut! Vilket måste betyda att jag gått upp i muskler och ner i cm! Känns riktigt bra, precis ett sådant resultat jag behövde en dag som denna.

Nu skall jag göra mig i ordning för att möta upp en vän på gymmet!

Kommentera

