DAGENS TRÄNING – 18 MARS

Jag har lagt löpningen på is ett tag eftersom jag fortfarande har ont i vaden när jag anstränger mig för mycket. Istället satsar jag på långa promenader utomhus när vädret tillåter. Idag gick jag en powerwalk på 80 minuter (hemifrån till gymmet) och sedan körde jag styrka i 40 minuter.

Muskelgrupp 1: Axlar
3×10 Shoulder press 15 kg
3×10 Axlar fria vikter 7 kg

Muskelgrupp 2: Ben
3×10 Leg curl (Baksida ben) 35 kg
3×10 Leg extension (Framsida ben) 35 kg
3×20 Abductor (Utsida lår) 45kg
3×20 Adductor (Insida lår) 45 kg
3×15 Leg press (Benpress) 60 kg

Muskelgrupp 3: Övre rygg
3×10 Low row 35 kg
3×10 Ryggövning 30 kg

 

Slänger in en bild på drömkroppen också… Hur går det för er med träningen förresten??

Kommentera

