ABOUT ME – VERA

Jag kom ju på att jag har helt och hållet glömt bort att presentera mig själv!

Vera heter jag och är 23 år gammal. Jag är uppväxt i närheten av Stockholm men flyttade härifrån när jag var 19 år och har jobbat och bott utomlands, rest över halva världen och pluggat på en annan ort. Flyttade tillbaka till Stockholm i slutet av augusti och just nu jobbar jag på Lindex och pluggar min fjärde termin på ekonomiutbildningen vid SU.

Det har varit lite dåligt med uppdatering från min del, men jag ska bättra mig. Våren är på ingång och vi har massor med roliga saker att se fram emot! Någonting mer som ni vill veta?

Kommentera

