ABOUT ME – CAROLINE

Okej okej, hög tid för en presentation!

Jag heter Caroline och är 21 år gammal, född och uppvuxen i underbara Göteborg. Bor sedan i somras i Stockholm med min kärlek och läser min tredje termin på universitetet – ekonomi med inriktning marknadsföring. Det var på Handels i Göteborg för ett år sedan jag träffade Vera för första gången. I ett halvår gick vi i samma klass men utbytte aldrig så mycket som en mening. Sedan såg vi varandra i höstas när vi båda lämnat Göteborg för Stockholm och pojkvännerna och sedan dess har vi hängt ihop!

På fritiden tränar jag, träffar vänner, shoppar och tittar på goa serier till en hemlagad middag.

Vet inte vad ni vill veta men detta får räcka för nu och så får ni fråga om det är något annat ni vill veta!

Kommentera

