TRÄNINGSTIPS

20120202-135514.jpg

När jag springer behöver jag ha musik som peppar mig i hörlurarna. Detta är några av låtarna som hjälper mig att hålla ut när jag är redo att ge upp. En rolig ”lek” jag brukar köra på är att jag gör en spelningslista på 30-40 minuter och sedan väljer ut en låt i listan och sätter på shuffle. Sedan springer jag tills låten kommer, det kan ta 10 minuter – men det kan också ta 40 minuter. Jag slutar alltså inte springa förrän låten är slut. Lite russian roulette över det hela, antingen överlever du eller så tar du ut dig så hårt att du tror att du skall dö 😉 om låten kommer tidigt (10-20 minuter in på spelningslistan) kan du öka takten de sista minuterna så att du ändå blir lite trött och svettig, hehe..

FÖLJ OSS PÅ BLOGLOVIN’!

Kommentera

