QUESTIONS AND ANSWERS

Q: HANNAH
INLÄGG: THIS IS BREAKFAST

hur många kalorier ska man äta på en dag för att ”vara nyttig/gå ner i vikt” ?

p to the s du har en jätte bra blogg! kraaaam

A: Hur många kalorier man skall äta beror helt på vad du väger, hur lång du är och framför allt hur mycket energi du gör av med. Även hur mycket du vill gå ner och hur snabbt. ShapeUp räknar ut allt detta åt dig, men tänk på att ju mer du rör dig – ju mer energi (kcal) behöver din kropp för att må bra! /Caroline

Q: SARA
INLÄGG: MY BEACHBODY 2011

Gud va du har fin kropp!! Hur får jag en kropp som dig då Vera?! Vad tränar och gör du?! Jätte nyfiken!!!

A: Tack så mycket! Lite får jag väl tacka mina gener, men jag tränar även regelbundet på gym och har, tack och lov, inte något större sötsug utan föredrar frukt och grönt. /Vera

Q: JULIA
INLÄGG: MY BEACHBODY 2011

Kuul! Kan ni inte dela med er av era Shapeup profiler??:)

A: Vera använder sig inte utav Shapeup och jag använder mig av min iphone, vet inte riktigt hur man delar med sig av profilen man har där.. Är det fler som skulle vara intresserade av att se mer ShapeUp relaterade inlägg? /Caroline

Q: THERESE 
INLÄGG: OFF TO WORK

Snyggt med massor av halsband – är det ett eller flera?

A: Det är ett och samma halsband – jag älskar det! /Caroline

Kommentera

