MY BEACHBODY 2011

Sommaren närmar sig och det är dags att börja tänka på beachkroppen. Från och med imorgon ska vi börja träna ännu hårdare och lägga ännu mer tid på konditionsträning. Vi kommer komma med ständiga uppdateringar om våra träningsframgångar och även med massor av träningstips. NU KÖR VI!

Annonser

7 thoughts on “MY BEACHBODY 2011

  1. linda skriver:

    Ser ser bra ut 😉

  2. Julia skriver:

    Kuul! Kan ni inte dela med er av era Shapeup profiler??:)

    • DUOMUNDI skriver:

      Vera använder sig inte utav Shapeup och jag använder mig av min iphone, vet inte riktigt hur man delar med sig av profilen man har där.. Skall absolut kolla upp det! /Caroline

  3. Sara skriver:

    Gud va du har fin kropp!! Hur får jag en kropp som dig då Vera?! Vad tränar och gör du?! Jätte nyfiken!!!

  4. […] Q: SARA INLÄGG: MY BEACHBODY 2011 […]

  5. Konditionsträning ökar ju inte förbränningen lika mycket som styrketräning + lågintensiv träning (långa promenader/powerwalks?) hög puld är ju som sagt ”bara” kondition och förändrar inte ytan särskilt mycket.

    Vill man bränna fett ska man (försöka) bygga + powerwalks som i största del förbränner fett, båda två, eftersom pulsen hålls relativt låg. Och fram tills det är dags att deffa gäller mkt protein & kolhydrater & lite fett för att månaderna närmre sommaren superdeffa ner fett, men behålla muskelmassa – genom att äta extremt lite kolhydrater och massa protte.

    Bara ett tips, fast det kanske du redan visste?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: