I MIN PÄLS

Ser nästan ut som om jag har klippt page men det har jag ju inte, hehe..

3 thoughts on “I MIN PÄLS

  1. Ebru skriver:

    OMG! Så fin päls-jacka! Var har du köpt den? Hoppas du vill dela med det! Har länge letat efter en päls-jacka. OCh nu när jag såg denna snygga på dig vill jag ha den! Kram!

    • DUOMUNDI skriver:

      Tack så mycket! Min pälsjacka är faktiskt från beyond retro, kolla där! Ibland har de sjukt fina i bra skick – till en billig peng dessutom 😉

  2. […] EBRU INLÄGG: I MIN PÄLS OMG! Så fin päls-jacka! Var har du köpt den? Hoppas du vill dela med det! Har länge letat efter […]

Kommentera

