INKÖP

De två tunikorna/klänningarna fick ni ju se när jag testade dem i provrummet, jag tänker matcha dem med bara ben och låga ljusa kängor till vardags och ett par killer heels till fest. Hade gärna köpt metallic klänningen men den var alldeles för kort för mig. Köpte även ett par svarta bootcut jeans som har den perfekta slitningen. Liiiiite små är dem men det skall nog ordna sig med lite träning, hehe.. De orangea heelsen som jag har i provrummet fick jag också med mig hem, dock skall de tillbaka idag då de var sjukt obekväma.

2 thoughts on “INKÖP

  1. Elin skriver:

    Skitsnygga jeans! Letar just eter ett par svarta bootcut. Vart har du köpt dom och vad kostade de? Kram

    • DUOMUNDI skriver:

      Tack! Jag hittade dem på H&M på rea för 100 kr så de finns nog inte kvar, men det känns som om det går att hitta liknande på de flesta kedjor för en billig peng! Kram!

Kommentera

